To publish posts & Documentum access log on:username-antropoblogija;password:antropoblog

20. mar. 2008

venetska teorija

Genographic project, vemo da že kar nekaj časa obstaja. Prav tako že prvi rezultati.
Antropoblog se sprašuje, ali se je potrdila venetska teorija ali se je zavrgla?

Sigurno se je dal testirati kak slovenec in recimo kak srb. Bi blo zanimivo videti te rezultate.

2 komentarja:

LK pravi ...
Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.
LK pravi ...

Prva objava, super. Pa še o meni nekoč ljubi temi, preden sem (nazaj)zapadel pod dogmatski vpliv main stream znanosti.:)
Vprašanje pa je, če bi genetika ponudila odgovor na vprašanje, "kdo smo in od kje izviramo?", vsaj za nekaj tisoš let nazaj. Nadalje: ne bi genetika razkrila to, kar že vemo vnaprej in česar se nekateri bojijo. Vsi smo potomci ljudi, ki so na teh prostorih živeli, priklateni iz vseh vetrov. Nihče ni avtohton, ni čiste geneteske populacije. Vsi smo potomci generacij sprva prepovedanih ljubezenskih zvez. "Ste slišali, da se je Flavia spečala s tistim barbarskim izmečkom?! Nezaslišano...pa iz patrcijske družine je. Ubogi Justus..."
Venetski lonec pa tudi ne pove nič o barvi kože, morfologiji obraza, telesni konstituciji. Če bodo nekoč zunajzemljski arheologi nekje v Afriki našli ostanke napisa Mc..lds, verjetno ne bodo sklepali ta so tam živeli beli beli Anglo-saksonci. Ali pač.

Slovenski domoljubi, ki razliko do Drugega utemljujejo na nacionalizmu radi povedo: "Ponosen sem da sem Slovenec!" Jaz tudi: ponosen sem, da sem Slovenec-Japod,Skito-Sarmat, Venet, Tavrisk, Ambisont, Etruščan, Markoman, Got, Hun, Avar, Herul, Sloven, Langobard, Oger, Jud in Sint.

Poglejte si tale zanimiv video..."Be wary of the image:)"

http://www.youtube.com/watch?v=tn9ugr9fEgE&feature=related

LKodre